Το προϊόν είναι λάθος ή ελαττωματικό, με υπαιτιότητα της SMARTPART (λάθος αποστολή, κακή συσκευασία, κατεστραμμένο).
Υπάρχει πραγματικό ελάττωμα, που καλύπτεται από εγγύηση της SMARTPART.
Το προϊόν δεν σε εξυπηρετεί ή δε σου κάνει, αρκεί να μην έχει χρησιμοποιηθεί.
Έως 20 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή.
Πρέπει να έχει προηγηθεί επικοινωνία την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη με το e-shop.
Το προϊόν πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί.
Να είναι στην αρχική του συσκευασία και σε άριστη κατάσταση.
Να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα (ΔΑΤ, απόδειξη, τιμολόγιο).
Πραγματοποιείται μόνο μετά από τεχνικό έλεγχο.
Αν είναι ελαττωματικό, επιστρέφεται μόνο η αξία του προϊόντος, όχι τα αρχικά μεταφορικά.
Τα έξοδα επιστροφής καλύπτονται από την SMARTPART μόνο αν το προϊόν είναι ελαττωματικό.
Αν δεν είναι ελαττωματικό, αλλά δεν το θες:
Πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και σε αρχική συσκευασία.
Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσένα.
Δεν επιδέχονται επιστροφή ή αλλαγή εκτός αν το δέμα ανοιχτεί παρουσία διανομέα και δεν γίνει αποδεκτό.
Αποστέλλονται με ευθύνη του πελάτη.