Menu
Your Cart

Επιστροφές προϊόντων

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;


ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ


Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την

αντικατάσταση τους

α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της

SMARTPART πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και

ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση,

στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.) * και

β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα

στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος

και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την SMARTPART. Δεν εμπίπτουν στην

παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον

κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.


Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην

αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το

προϊόν, εντός 20 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.


Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση,

στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η

συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να

είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 20 ημερών

τότε η SMARTPART δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την

αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το

ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να

παραταθεί πέραν των είκοσι (20) ημερολογιακων ημερών από την ημερομηνία

παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς

αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία

συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή

συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της

SMARTPART.


Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις

κάτωθι προϋποθέσεις:

- επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό

Κατάστημα

- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί

- το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την

συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)


Συγκεκριμένα:

- Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε

να στείλετε το προιόν στην SMARTPART, με συγκεκριμενο τροπο αποστολης που θα

σας υποδειξουμε όταν επικοινωνισετε μαζι μας. Εφόσον το προιόν εμφανίζει κάποιο

κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν


- Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και

αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος

- Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 20 ημέρες (με

την πλήρη συσκευασία του.


* ΕΞΑΙΡΕΣΗΣ ΣΤΙΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΛΙΠΑΝΤΙΚΩΝ

 Τα λιπαντικά αποστέλλονται με ταινία που φροντίζει να μην “ανοίξει” η συσκευασία και τυλιγμένα με ειδικό υλικό για την αποφυγή χτυπημάτων. 
Παρολ' αυτα σας ενημερώνουμε ότι τα λιπαντικά αποστέλλονται με  ευθύνη του πελάτη. Αυτό σημαίνει ότι, εάν παρολα τα μέτρα ασφαλείας που παίρνουμε, ανοίξει η συσκευασία κατά τη μεταφορά, δεν θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε αλλαγή του προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων. 

Η μόνη περιπτωση που μπορει να γινει αποδεκτη επιστροφη λόγω κατεστραμενης συσκευασιας ειναι οταν το δεμα ανοιχτει παρουσια του διανομεα και δεν γινει δεκτη η παραλαβη.