Είναι διαμορφωμένο με ιδιόκτητη τεχνολογία κλιμακωτής επιφανειοδραστικής ουσίας, για να παρέχει γρήγορη και αποτελεσματική μεταφορά θερμότητας μέσα στο ψυγείου και την κεφαλή των κυλίνδρων, με αποτέλεσμα την μειωμένη θερμοκρασία και αποτελεσματικότερη λειτουργία, την αυξημένη ιπποδύναμη και τους σημαντικά μειωμένους χρόνους προθέρμανσης του κινητήρα σε κρύο καιρό.
Μείωση χρόνου προθέρμανσης κινητήρα | -1°C στους 50°C | -1°C στους 80°C |
Ζέσταμα με 50/50 αντιψυκτικό / νερό | 6.3 Min. | 11.3 Min. |
Ζέσταμα προσθέτοντας Coolant Boost | 3.2 Min. | 5.3 Min. |
Δοκιμή δυναμόμετρου μείωσης της θερμοκρασίας
Για να δοκιμαστούν οι δυνατότητες μείωσης της θερμοκρασίας, έγιναν έλεγχοι δυναμόμετρου κινητήρα (dyno) σε έναν κινητήρα Chevy * 5.7 L με μπλοκ αλουμινίου και κυλινδροκεφαλές. Σε κάθε φάση των δοκιμών, ο κινητήρας λειτουργούσε στις 4.500 σ.α.λ. μέχρι η θερμοκρασία του ψυκτικού να σταθεροποιηθεί. Ως δείκτες αναφοράς για τη δοκιμή, το απλό νερό σταθεροποιήθηκε στους 104˚C και ένα μίγμα αντιψυκτικού / νερού 50/50 σταθεροποιήθηκε στους 109˚C.
Μείωση θερμοκρασίας | DOMINATOR COOLANT BOOST |
Αναμειγμένο με 50/50 Αντιψυκτικό/Νερό | 13°C Μείωση |
Αναμειγμένο με Νερό | 6°C Μείωση |
Δοκιμή διάβρωσης από κράματα αλουμινίου
Η δοκιμή διάβρωσης κραμάτων αλουμινίου (ASTM D4340) μετρά τις ιδιότητες αντιδιαβρωτικής προστασίας στις σύγχρονες αυτοκινητοβιομηχανίες και στους αγώνες υψηλής απόδοσης με κυλινδροκεφαλές αλουμινίου. Ένα υλικο από χυτό αλουμίνιο θερμάνθηκε στους 135 ° C στα 28 PSI και εκτελέστηκε στο μίγμα της δοκιμαστικής ψυκτικής ύλης για μία εβδομάδα. Η απώλεια βάρους μικρότερη από 1,0 mg απαιτείται για να περάσει η δοκιμή.
ASTM D4340 | DOMINATOR COOLANT BOOST (σε απλο νερό) | Νερό Μόνο |
Απώλεια βάρους σε mg (1.00 max) | 0.06 | 3.97 |
*Όλες οι εικόνες με εμπορικό σήμα αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων κατόχων τους και ενδέχεται να είναι καταχωρημένες σε ορισμένες χώρες. Η χρήση τους δεν συνεπάγεται ρητή ή σιωπηρή αξίωση συμμετοχής ή επικύρωσης. Όλα τα προϊόντα που διαφημίζονται εδώ είναι κατασκευασμένα από την AMSOIL για χρήση στις εμφανιζόμενες εφαρμογές.
Δοκιμή διάβρωσης για ψυκτικά μέσα κινητήρων σε γυάλινα σκεύη
Στη δοκιμή διάβρωσης σε γυάλινα σκεύη (ASTM D1384), έξι μεταλλικά υλικα που κατασκευάστηκαν από τα πιο κοινά μέταλλα σε συστήματα ψύξης αυτοκινήτων είχαν πλήρως βυθιστεί σε αεριζόμενα μείγματα ψυκτικού για 336 ώρες στους 88 ° C. Κάθε δοκιμή διεξήχθη τρεις φορές για να προσδιοριστεί η μέση αλλαγή βάρους για κάθε μέταλλο. Το ASTM ορίζει τα επιτρεπόμενα μέγιστα απώλειας βάρους για κάθε μέταλλο.
ASTM D-1384 | |||
ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΟ ΟΡΙΟ | DOMINATOR COOLANT BOOST (σε απλο νερό) | Νερό Μόνο | |
Απώλεια βάρους χαλκού (mg) | 10 max | 1 | 25 |
Απώλεια βάρους μολύβδου (mg) | 30 max | 0 | 62 |
Απώλεια βάρους μπρούτζου (mg) | 10 max | 0 | 23 |
Απώλεια βάρους ατσαλιού (mg) | 10 max | 1 | 18 |
Απώλεια βάρους χυτοσίδηρου (mg) | 10 max | 0 | 29 |
Απώλεια βάρους χυτού αλουμινίου (mg) | 30 max | 0 | 91 |
Δοκιμή διάβρωσης με προσομοιωμένη υπηρεσία
Στη δοκιμή διάβρωσης με προσομοιωμένες υπηρεσίες (ASTM D2570), έξι μεταλλικά υλικά κατασκευασμένα από τα πιο κοινά μέταλλα σε συστήματα ψύξης αυτοκινήτων εκτέθηκαν σε διαβρωτικό νερό ASTM σχεδιασμένο για να προσομοιώνει σκληρό και διαβρωτικό νερό σε υποβαθμισμένο ψυκτικό για 1.064 ώρες στους 88 ° C. Το ψυκτικό μέσο διατηρήθηκε σε θερμοκρασία και ρυθμό ροής ισοδύναμο με τις συνθήκες λειτουργίας που παρατηρήθηκαν στα περισσότερα οχήματα επιβατικών αυτοκινήτων. Η διαβρωτική απώλεια βάρους που υπέστη κατά τη διάρκεια της δοκιμής καθορίζει τις ιδιότητες προστασίας της διάβρωσης του προσθέτου. Το ASTM ορίζει τα επιτρεπόμενα μέγιστα απώλειας βάρους για κάθε μέταλλο.
ASTM D2570 | |||
ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΟ ΟΡΙΟ | DOMINATOR COOLANT BOOST (σε απλο νερό) | Νερό Μόνο | |
Απώλεια βάρους χαλκού (mg) | 20 max | 3 | 66 |
Απώλεια βάρους μολύβδου (mg) | 60 max | 0 | 120 |
Απώλεια βάρους μπρούτζου (mg) | 20 max | 2 | 59 |
Απώλεια βάρους ατσαλιού (mg) | 20 max | 0 | 54 |
Απώλεια βάρους χυτοσίδηρου (mg) | 20 max | 0 | 117 |
Απώλεια βάρους χυτού αλουμινίου (mg) | 60 max | 0 | 89 |
Συστάσεις
Χρησιμοποιήστε το DOMINATOR® Coolant Boost σε εφαρμογές αγωνιστικών εφαρμογών που χρησιμοποιούν κατ 'ευθείαν νερό ως ψυκτικό υγρό και αυτοκινούμενες εφαρμογές χρησιμοποιώντας αντιψυκτικά μείγματα.
Οδηγίες: Με τον κινητήρα σβηστό και δροσερό, βεβαιωθείτε ότι το σύστημα ψύξης είναι γεμάτο με επιλεγμένο ψυκτικό. Ανακινήστε το μπουκάλι και ρίξτε την υπολογιζόμενη ποσότητα ψυκτικού υγρού στο ψυγείο. Ξεκινήστε τον κινητήρα, ενεργοποιήστε την θέρμανση ψηλά και συνεχίστε για 15 λεπτά.
Δοσολογία: Για εφαρμογές νερού, προσθέστε 2 fl. oz. Coolant Boost ανά λίτρο νερού. Σε αντιψυκτικά μείγματα, προσθέστε 1 fl. oz. Coolant Boost ανά λίτρο αντιψυκτικού.
Συχνότητα: Σε εφαρμογές που χρησιμοποιούν το Coolant Boost με νερό, αποστραγγίστε και επαναπληρώστε το σύστημα ψύξης και προσθέστε το Coolant Boost μία φορά το χρόνο.
Σε εφαρμογές που χρησιμοποιούν το Coolant Boost με αντιψυκτικά / υγρά, προσθέστε το Coolant Boost μία φορά το χρόνο ή κάθε 50.000 χιλιόμετρα, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Ακολουθήστε τις οδηγίες του κατασκευαστή ψυκτικού μέσου για τα διαστήματα αλλαγής ψυκτικού μέσου.